De vlucht en de eerste dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Brigitte Vriesekoop - WaarBenJij.nu De vlucht en de eerste dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Brigitte Vriesekoop - WaarBenJij.nu

De vlucht en de eerste dag

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

15 April 2015 | Curaçao, Curaçao

De vlucht is helemaal goed gegaan, geen vertraging.
Op Schiphol een meisje ontmoet maar ze zat niet dicht bij mij in het vliegtuig. Met de paspoort controle op Curaçao kwam ik haar weer tegen. We zagen al snel mensen van wereldstage die ons bij ons huis zouden afzetten. Daar stond al iemand op ons te wachten om de kamers te laten zien. Ik heb een hele mooie kamer aan de straat kant met een balkonnetje, ik zit op de hoogste verdieping (3) en het is best groot.
Het lawaai van de straat ben ik nog niet gewend maar dat komt wel. Er zit namelijk een soort restaurantje voor mijn huis. Dus daar zijn vaak mensen maar dat is heel gezellig! Verder heb ik leuke huisgenoten waar ik vanavond bami mee heb gegeten. Vanochtend ben ik bij het kantoor van wereldstage geweest en heb ik mijn vergunning geregeld. Ook heb ik me al even voorgesteld op mijn stage en ik begin vrijdag!
Het zag er allemaal leuk uit!

Ik ben benieuwd.

Xxxxx

  • 15 April 2015 - 08:49

    Mamsie:

    Hai Brigitte wat een leuk verslag doe je goed.
    Wat fijn dat je vrijdag pas mag beginnen dan kan je even wennen daar.
    Misschien wat minder dat je dicht bij een barretje zit maar kan inderdaad wel gezellig zijn.
    xxx tot gauw.

  • 21 April 2015 - 17:55

    Rubia:

    Ha Brigitte,
    Fijn te horen dat het naar wens gaat.
    Groetjes van alle moeders en kinderen. We missen je.

    groet,
    Rubia

Tags: Stage, curacao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Brigitte

Actief sinds 02 April 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 2949

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage lopen op Curacao

Landen bezocht: